IRIS 30 de ani si mai pot credeti-ma …

Vineri seara 05/10/07 am avut privilegiul(bine, recunosc … am platit 25 de lei)  sa-i ascult LIVE pe cei mai mari artisti ai rock-ului romanesc din toate timpurile. Un concert cum rar am mai vazut, spun asta pentru ca de la inceputul concertului si pana la sfarsitul lui,publicul a.k.a fanii, adica noi, am cantat toate piesele impreuna cu IRIS si invitatii lor. Tare, foarte tare frate … m-am simtit extraordinar … m-au ajutat putin si berile consumate intre timp dar asta nu se pune🙂 !!!

Un concert reusit, un concert mare si un bun prilej de a petrece 5 ore cu prieteni, cei prezenti, dar si cei care nu mai sunt acum printre noi dar de care IRIS, rock-ul romanesc si atmosfera ca la acest concert ne va lega pentru totdeauna.

Bravo IRIS !!! ne vedem la 40 de ani🙂 , ai mei, nu ai vostri de activitate

                 Iris III Iris II Iris I

*scuze pentru calitatea proasta a pozelor, au fost facute cu un telefon mobil

Un răspuns to “IRIS 30 de ani si mai pot credeti-ma …”

  1. cosmin Says:

    mah….ma pui pe site sa ma vada lumea, sunt persoana publica, ………..ai aprobare??……..;)….:D

Lasă un răspuns

