RHCP la Munchen

Pentru ca si eu si Ana suntem intr-o oarecare masura fani Red Hot Chilli Peppers (cunosc altii mai adevarati ca noi) si pentru ca la noi in tara nu cred ca vor ajunge vreodata, am hotarat sa mergem sa-i vedem in afara tarii. Din multele locatii din Europa unde urmau sa cante am ales Munchen, Germania.

In total am stat 4 zile, intre 27 Iunie – 01 Iulie 2007, timp in care am vizitat orasul, gradina zoologica, Allianz Arena, Muzeul Alpin, Muzeul de Pescuit si Vanatoare, Rathaus, piata centrala, am fost la periferia orasului sa cautam pantofi de dans pentru Ana, ne-am intalnit cu buna noastra prietena Krissi, am mancat si baut pe indestulate si bineinteles am fost si la concertul Red Hot Chilli Peppers ca doar pentru asta venisem.

Concertul a fost extraordinar, de la reprezentatia celor de la RHCP pana la organizare si bilete. Ma asteptam sa fie anarhie, scandaluri, chestii urate, insa nimic din toate astea nu s-au intamplat. Indiferent ca erau oamenii din toata Europa si nu numai, de la punkeri pana la hipioti si bere la discretie, atmosfera a fost extraordinara.

Acesta calatorie la Munchen a fost a doua in Germania dupa cea din 2003 cand am stat o luna intr-un camp de cercetasi ca voluntar.

Cu acesta ocazie am zburat si eu pentru prima data cu avionul. Nu mi-a placut!
                m1 m2 m3
                m5 m4 m6
                m7 m9 m8
              m10 m12 m11
              m14 m13 m15
              m16 m18 m17
                           m19 m20

Un răspuns to “RHCP la Munchen”

  1. RHCP la Bucuresti « Says:

    […] Sonorizare nu prea buna si o evacuare a spectatorilor (zona gazon) de toata jena. Daca la concertul din Munchen in 25 de minute eram déjà la hotel, aici a durat 25 de minute doar sa iesim din stadion efectiv […]

Lasă un răspuns

